Четверг, 19.12.2024, 05:39
Приветствую Вас Гость | RSS

1 КЛАСС

Категории раздела
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 2
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог статей

Главная » Статьи » Мои статьи

урок з української мови (ЗШ№3 Сердюк О.С.)

Тема: Дім. Квартира.

Мета: продовжити роботу за темою: збагачувати словниковий запас новими

         словами; вчити сприйманню на слух, розуміти з одного прослуховування зміст тексту; формування вміння розуміти і запам’ятовувати з одного прослуховування інструкцію що стосується ігрових завдань; розвивати продуктивне мовлення.

Обладнання: предметні малюнки, кольорові олівці, коробка

 

Хід уроку

  1. Організація класу

     Продзвенів дзвоник

     Почався урок

     Спочатку сідають дівчата

     Потім хлопці

 

  1. Актуалізація опорних знань
    1. Мовна розминка.

Дівчатка: - Одуде, одуде,

А де твій дім буде?

Хлопчики: - У саду на дубі

Буде, дітки любі

 

  1. Розповідь дітей.

- Розкажіть, де знаходиться ваш дім. За якою адресою?

3. Гра  «Що придбали у квартиру?»

Для гри використовуються малюнки предметів домашнього побуту і коробку. Один учень вибирає малюнок і кладе у коробку, але так, щоб однокласники не побачили, що на малюнку. Далі звертається до однокласників з питанням: «Що придбали мама і тато у квартиру?» Той хто відгадає, продовжує гру.

4.Вправа «Виправте помилку»

  • На стелі лежить килим.
  • На ліжку стоять книги.
  • Канапа стоїть у ванній кімнаті.
  • На підлозі висіть люстра.
  • На полиці стоять стільці.
  1. Повідомлення теми і завдань уроку.

Сьогодні ми продовжимо розмову про дім, квартиру. Відгадаємо загадки. Пограємо у гру. Вивчимо нові слова за темою.

 

  1. Сприймання та усвідомлення нових знань
    1. Робота над оповіданням «Як ми їздили дивитися нову квартиру».

а) Слухання оповідання

б) Фізкультхвилинка

Програвання ситуацій «Їдемо дивитися нову квартиру».

  • Встаньте, гарно потягніться. У чарівний спосіб ви можете перетворитися на подорожніх. Ми поїдемо дивитися нову квартиру.
  • Яким транспортом поїдемо?
  • Хто буде водієм?

Приїхали. Зупинка. Ось і будинок. Станьте півколом. Далі продовжуйте розповідь разом зі мною. Доповнюйте речення:

Відчиняємо …… (парадні двері)

Підходимо до……. (ліфта)

Піднімаємося ліфтом на …… (восьмий поверх)

Відмикаємо …… (двері)

Заходимо у невеличку квадратну кімнату. Це - …(передпокій)

Заходимо у велику кімнату. Це - … (вітальня)

Далі - …, … (спальня, дитяча кімната)

Усі кімнати обклеєні …… (шпалерами)

А тут довгий … (коридор)

Ліворуч по коридору …, … (туалетна кімната, ванна)

У кінці коридору ….. (кухня)

Повертаємо назад у клас.

  1. Розповідь за малюнками (підручник, с. 68)

а) Розкажіть, де живуть Тарасик і Катруся.

б) Розкажіть про дитячу кімнату Тарасика і Катрусі.

в)  Поставте однокласникам питання про речі, які є у кімнаті Тарасика і Катрусі.

г) Запитання вчителя:

-  Що є на ліжку дітей?

(Промовляння слів «подушка», «ковдра», «простирадло», хором по 2 – 3 рази.)

  1. Практична робота (робочий зошит, с. 13, завдання 4)

Зробіть малюнки до слів

Подушка                      ковдра                 простирадло

Промовте слова з наголосом.

Розкажіть про свою ковдру. Яка вона?

  1. гра «Подушка»

 

  1. закріплення та осмислення знань
    1. Практична робота (робочий зошит, с 13, завдання 5)

Розгляньте малюнки. Назвіть кожний предмет. Назвіть усі предмети одним словом.

Розфарбуйте іграшки.

Назвіть іграшки правильно за зразком (дошка):

Що?           Лялька                Дзиґа                   Літак          Конструктор

Чого?                  Ляльки

Чим?          Лялькою

Покличте їх до себе: «Конструкторе, йди до мене!»

Вимовте пестливо: дзигонька, …, …,

  1. Робота над загадками.

Послухайте загадки і відгадайте їх

А) Гуде, а не літак,

Крутиться, а не колесо.    (Дзиґа)

 

Б) Хоч буваю часто битий,

Але зовсім не сердитий.

Я стрибаю веселюся …

Чи вгадаєте, як звуся?      (М’яч)

 

В) Звук мій дуже голосний,

 Хоч я не барабан,

Ось круглі клавіші дивись.

Хто я такий?                     (Баян)

 

Г) Дерев’яна розписна,

Зверху нібито одна,

Та лукавинка на личку –

В ній бо сховані сестрички.

Ну – мо поміркуйте трошки

Це ж бо іграшка               (Матрьошка)

 

(Промовляння слів відгадок)

Поміркуйте яке слово може бути зайвим. У якому випадку?

 

  1. Узагальнення і систематизація знань.
    1. Робота над оповіданням «Що таке адреса?» за Г. Остером.

а) Слухання оповідання

б) Розкажіть хлопчикові, як це – іти за адресою.

2. Практична робота (робочий зошит)

Допоможіть казковим героям потрапити додому. Розкажіть, у кого який дім.

 

  1. Підсумок уроку
  • Якою була тема нашого уроку?

Виберіть прислів’я до кожного уроку:

А) Вдома і стіни допомагають.

Б) Додому прийдеш – хліб – сіль знайдеш.

Обґрунтуйте свій вибір. 

Категория: Мои статьи | Добавил: margo (07.01.2015)
Просмотров: 2098 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вход на сайт
Поиск

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтов - uCoz